חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הדואומו במילאנו: אטרקציות, המלצות וטיפים

הדואומו במילאנו: אטרקציות, המלצות וטיפים

עזרה בתכנון החופשה במילאנו?

הדואומו של מילאנו, המכונה גם הקתדרלה של מילאנו, הוא אחד המבנים האיקוניים ביותר בעולם ומהווה יעד חובה לכל מבקר בעיר. הבנייה של הקתדרלה החלה בשנת 1386 ונמשכה כמעט 600 שנה, מה שהופך אותה לאחת מהפרויקטים הארכיטקטוניים המורכבים והארוכים בהיסטוריה!

מאפיינים ייחודיים של הדואומו:

מבנה וגודל

הדואומו הוא מהקתדרלות הגדולות ביותר בעולם, עם אורך של כ-157 מטר ורוחב של כ-92 מטר. המבנה הגותי המרשים כולל מעל 3,400 פסלים, מאות פסלונים ותבליטים מפורטים, המוסיפים למורכבות והיופי של המבנה.

חזית ועיצוב

החזית של הדואומו מעוטרת בפרטים גותיים מדהימים וכוללת את הפסל המפורסם של המדונה (Madonnina), פסלון זהב בגובה של 4 מטרים שנמצא על הצריח המרכזי של הקתדרלה. הדואומו נבנה במשך למעלה מ-600 שנה, והוא נחשב לאחת הדוגמאות המרשימות ביותר לארכיטקטורה גותית באירופה.

פנים הקתדרלה

הפנים של הדואומו הוא יצירת מופת בפני עצמה, עם חללים מרהיבים המלאים בעבודות אמנות מרשימות, ויטראז'ים צבעוניים וקפלות מפוארות. בקתדרלה נמצא גם עוגב ענק, אחד מהגדולים בעולם.

הגג והנוף

אחד המאפיינים הבולטים של הדואומו הוא הגג המפואר שלו, אליו ניתן לעלות ברגל באמצעות 256 מדרגות. הגג מציע חוויית טיול בין הפסלים הגותיים הייחודיים ונוף פנורמי עוצר נשימה של העיר מילאנו. למי שמעדיף, קיימת גם אפשרות לעלות לגג באמצעות מעלית.

אטרקציות מסביב לדואומו

גלריית ויטוריו עמנואל השני

ממש ליד הדואומו, נמצא אחד ממרכזי הקניות העתיקים בעולם – גלריית ויטוריו עמנואל השני. המבנה המרהיב מכוסה בגג זכוכית ומכיל חנויות יוקרה, בתי קפה ומסעדות. המקום אידיאלי לטיול נינוח ולחוויית קניות ייחודית.

מוזיאון הדואומו

לצד הקתדרלה נמצא מוזיאון הדואומו, שבו מוצגים אוצרות אמנותיים, פסלים, ציורים ופריטים היסטוריים הקשורים להיסטוריה ולבנייה של הדואומו. המוזיאון מציע מבט מעמיק ומרתק על ההתפתחות והעבודה האמנותית שהושקעה בקתדרלה.

תיאטרון לה סקאלה

במרחק הליכה קצר מהדואומו, נמצא תיאטרון לה סקאלה – אחד מבתי האופרה המפורסמים ביותר בעולם. המבנה המפואר וההיסטורי מציע מופעי אופרה, בלט וקונצרטים ברמה עולמית. ביקור במקום או השתתפות במופע הם חוויה תרבותית בלתי נשכחת.

קסטלו ספורצסקו

קצת יותר רחוק, אך עדיין במרחק הליכה נעים, נמצא קסטלו ספורצסקו – מבצר היסטורי מרשים המכיל מספר מוזיאונים וגלריות לאמנות. הגנים הסובבים את המבצר מהווים מקום נעים לטיול ורגיעה.

Rosa Grand Milano
מלון רוזה גרנד מילאנו (Rosa Grand Milano)
מלון פארק הייאט מילאנו (Park Hyatt Milano)
מלון פארק הייאט מילאנו (Park Hyatt Milano)
Hotel Spadari al Duomo(מלון ספדארי אל דואומו)
Hotel Spadari al Duomo(מלון ספדארי אל דואומו)

לחזור למשהו ספציפי?